Baza wiedzy
Artykuły
Znajdziesz tu artykuły poświęcone technologiom pakowania, najświeższe informacje z branży, relacje z eventów, a także aktualności dotyczące działalności naszej firmy. Miłej lektury!

Owijarki stretch
W Tezaurus z powodzeniem wprowadziliśmy na polski rynek produkty włoskiego producenta maszyn do owijania folią stretch, firmy C-One.
Przeczytaj artykuł
Tezaurus na konferencji ICCX 2016
W lutym 2016 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w konferencji ICCX (International Concrete Conference & Exhibition) w hotelu Ossa i zaprezentować naszą ofertę z zakresu technologii pakowania dla branży budowlanej.
Przeczytaj artykuł
ITATOOLS – nowe wiązarki do taśm plastikowych
Tezaurus wprowadza na polski rynek serię nowych wiązarek ręcznych włoskiego producenta ITATOOLS – wiązarki intensywnie testowaliśmy, wkrótce dołączą do naszej stałej oferty.
Przeczytaj artykuł
Nowa owijarka C-One
Tiro to odpowiedź zespołu C-One na potrzeby najmniejszych i średnich produkcji – owijarka o na prawdę konkurencyjnej cenie, prosta zarówno w budowie jak i obsłudze.
Przeczytaj artykuł
Tezaurus na Kongresie ZBI w Ossie
Po raz kolejny firma TEZAURUS miała możliwość zaprezentować swoje rozwiązania w zakresie technik pakowania na Kongresie ZBI w Ossie 10-11 lutego 2015 roku.
Przeczytaj artykuł
Nowi technicy w serwisie
W trzecim kwartale zeszłego roku do naszego zespołu dołączył doświadczony automatyk. Jesteśmy w chwili obecnej samowystarczalni zarówno w sferze machanicznej jak i elektrycznej i automatycznej.
Przeczytaj artykuł
Warsztat remontowy
Firma TEZAURUS od 10 lat przeprowadza generalne remonty wiązarek. Na samym początku posługiwaliśmy się wieloma podwykonawcami i tak jest też do dziś.
Przeczytaj artykuł
Etykieciarki automatyczne
Jednym z większych sukcesów firmy TEZAURUS w roku 2014 było dostarczenie około 30 etykieciarek automatycznych wg projektu, który opracowaliśmy wraz z klientem.
Przeczytaj artykuł
Samochód serwisowy Tezaurus
TEZAURUS wzbogacił się o kolejny samochód serwisowy. Poprzedni Ford Mondeo jest jeszcze na dyżurze ale wysłużone 275 tys. km klasyfikuje go do drugiej linii – zanim nie zostanie zastąpiony „nowszym”.
Przeczytaj artykuł